Ze strony PZKosz w spotkaniach uczestniczyli - generalny menedżer ME Olga Kijewska, Tadeusz Szelągowski - odpowiedzialny za hotele, Tomasz Kwiatkowski - menedżer ds. marketingu oraz Andrzej Łuczak, który przygotuje do pracy wolontariuszy. Swoje plany przedstawiła także firma odpowiadająca za promocję Sport-Media oraz firma Eventim, która będzie zajmowała się sprzedażą biletów na EuroBasket 2009. Dystrybucja biletów powinna ruszyć pod koniec lutego. Raport z dotychczasowych prac, który otrzymali przedstawiciele FIBA, nie wzbudził zastrzeżeń z ich strony. - Wszystkie działania przebiegają zgodnie z zaplanowanym wcześniej harmonogramem. Wymagania FIBA są bardzo wysokie, dlatego czeka nas jeszcze sporo pracy w najbliższym czasie. Cieszymy się jednak, że FIBA akceptuje to co robimy do tej pory i jest z tego zadowolona - tłumaczy Olga Kijewska, generalny menedżer EuroBasketu 2009. Równocześnie w Warszawie, w siedzibie Polskiego Związku Koszykówki, odbyło się spotkanie z przedstawicielem departamentu mediów FIBA Europe - Sakisem Kantosem. W dyskusji ze strony polskiej federacji uczestniczyli Adam Romański, Dariusz Szarmach i Piotr Kwiatkowski. Omówione zostały wszelkie kwestie dotyczące pracy dziennikarzy podczas finałów mistrzostw Europy w Polsce. Rozmawiano też o możliwościach promocji, a także na temat oficjalnej strony internetowej, która wkrótce powinna zacząć funkcjonować. Jej start uzależniony jest jednak od decyzji FIBA Europe. Piotr Kwiatkowski