Polpharma jest od 2000 roku nie tylko sponsorem starogardzkiego klubu, ale także jednym z jego założycieli. Pod szyldem tego koncernu "Kociewskie Diabły" awansowały w 2004 roku do ekstraklasy, a w 2010 roku zdobyły brązowy medal. W następnym roku drużyna wywalczyła Puchar oraz Superpuchar Polski, natomiast w 2006 roku dotarła do finału krajowego pucharu.W tym sezonie pod wodza trenera Artura Gronka zespół plasuje się w lidze na siódmej pozycji i walczy o awans do play off. Z kolei w czwartek o 18 w pierwszym ćwierćfinałowym meczu Pucharu Polski starogardzianie zmierzą się w Warszawie z Legią.Istniało ryzyko, że Polpharma wycofa się ze sponsorowania klubu wraz z zakończeniem tego sezonu, ale ostatecznie zarząd firmy podjął decyzję o kontynuowaniu tej współpracy także w następnych rozgrywkach. Stosowna umowa ma zostać w najbliższym czasie podpisana."Pragniemy jednocześnie poinformować, że będzie to ostatni sezon zaangażowania Polpharmy w sponsoring koszykówki zawodowej w Starogardzie. W związku z ograniczeniem budżetu sponsorskiego spółki, z uwagi na konieczność ponoszenia przez spółkę znaczących nakładów inwestycyjnych, w tym m.in. na rozwój mocy produkcyjnych w zakładzie w Starogardzie Gdańskim, Polpharma nie zawrze umowy sponsorskiej z Klubem na kolejny sezon 2020/21" - poinformowała PAP w komunikacie dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i CSR Polpharmy Magdalena Rzeszotalska.Rezygnacja ze sponsorowania klubu nie oznacza, że starogardzka firma nie będzie wspierać innych wydarzeń i podmiotów."W następnych latach spółka planuje skupić swoje wysiłki sponsorskie na projektach o mniejszej skali, skierowanych do różnych grup społeczności lokalnej, w tym osób starszych oraz dzieci i młodzieży. Chcemy podkreślić, iż przedłużenie współpracy z Klubem o kolejny sezon pozwoli zarządowi Klubu na podjęcie stosownych działań zmierzających do pozyskania innych sponsorów. Wierzymy, że tradycje starogardzkiej koszykówki zostaną podtrzymane dzięki zaangażowaniu innych sponsorów i partnerów" - dodała.