Informując w poniedziałek o nowej umowie sponsoringowej, spółka Anwil przypomniała, że jako sponsor strategiczny wspiera włocławski klub od 1997 r. "Zawsze u podstaw podejmowanych decyzji sponsoringowych było zapewnienie mu jak najlepszych warunków do prowadzenia sportowej działalności. Obie strony w drodze negocjacji podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy - nowo podpisana umowa obowiązuje do końca czerwca 2024 r." - przekazano w komunikacie. Jak zaznaczył Anwil, obecna umowa sponsoringowa z włocławskim klubem koszykówki "przewiduje zwiększenie finansowania, ale zakłada zależność przekazywanych przez sponsora środków od poszczególnych wyników sportowych osiąganych przez Anwil Włocławek". Spółka podkreśliła, iż "to oznacza, że będzie liczył się każdy mecz w sezonie". Nowy program o Euro - codziennie na żywo o 12:00 - Sprawdź! Anwil Włocławek. "Zmiana filozofii finansowania klubu" "Podpisany dokument zmienia filozofię finansowania klubu. Ma on zapewnioną podstawę budżetu potrzebnego do stabilnego funkcjonowania. Natomiast największe środki od sponsora są do pozyskania poprzez wyniki sportowe. Mówiąc wprost, liczy się każde zwycięstwo na parkiecie" - powiedziała Agnieszka Żyro, prezes spółki Anwil z Grupy Orlen, cytowana w komunikacie. I dodała: "Motywacja jest w sporcie niezwykle ważna, dlatego zadbaliśmy, by nie zabrakło jej w drodze po sukcesy, na które czekają kibice i sponsor strategiczny. Każdy kolejny, ale wygrany mecz, przybliży klub do zwiększenia finansowania sportowej spółki w porównaniu z umowami sponsoringowymi zawieranymi do tej pory". Komentujemy każdy mecz Euro na żywo - Posłuchaj naszych relacji! Anwil "sportową wizytówką miasta" Anwil wspomniał, iż w ostatnim, trudnym okresie, nieprzerwanie wspierał Klub Koszykówki Włocławek, a wcześniej - pomimo zawieszenia rozgrywek sportowych - realizował swoje zobowiązania sponsora strategicznego. Spółka zaznaczyła przy tym, że zadbała także o kibiców, dając im możliwość śledzenia meczów w przekazie online z Hali Mistrzów, gdy ta ze względu na obostrzenia związane z koronawirusem była dla fanów zamknięta. "Umowa sponsoringowa gwarantuje pewność bytu i komfort w codziennym zarządzaniu klubem, do zespołu zaś należy rywalizacja i walka o ligowe punkty, a co za tym idzie premie za zwycięstwa. Zgodnie z założeniem podpisanego dokumentu, to właśnie na wynikach ma być budowany sportowy i finansowy sukces klubu" - zwrócono m.in. uwagę w komunikacie Anwilu. Jak podkreślono, koszykarski klub z Włocławka "to sportowa wizytówka miasta skupiająca wokół siebie wiele pokoleń mieszkańców". "Kolejna umowa sponsoringowa jest dowodem społecznej odpowiedzialności biznesu, którą Anwil doskonale rozumie i konsekwentnie realizuje w ten sposób oczekiwania i potrzeby lokalnej społeczności" - oświadczyła włocławska spółka z Grupy Orlen.