Nie zmienia to faktu, że nowa kolorystyka może być postrzegana jak rewolucja. Dotychczas dominująca na strojach Team Sky była bowiem czerń. Nowe barwy mają sprawić, że kolarze będą bardziej widoczni w peletonie. Nawiązaniem do przeszłości jest jednak linia, która znalazła się na plecach (tym razem niebieska). Pionowy pas towarzyszy strojom grupy od 2010 roku i debiutu w zawodowym peletonie. W projekcie stroju na 2018 rok można zresztą doszukać się innych elementów charakterystycznych dla koszulek z początkowych lat. "Naszą ambicją jest, by kolarze Sky jeździli w najlepszych możliwych strojach. Wierzymy, że te na 2018 rok takimi właśnie są" - powiedział szef grupy Dave Brailsford. "Castelli ma długą historię innowacji w naszym sporcie, zarówno pod względem wydajności, jak i designu. Dla nich najważniejsza jest jakość, są pionierami w dziedzinie badań i rozwoju. W centrum ich zainteresowań jest kolarz i widać to w najnowszym projekcie" - dodał. Grupa Sky jest piątą w World Tourze, która zaprezentowała stroje na 2018 rok. Wcześniej uczyniły to: Movistar, Dimension Data, EF Education First-Drapac i Lotto-Soudal. Pierwszą okazją na zobaczenie nowych strojów brytyjskiej grupy na szosie będzie People's Choice Classic, kryterium poprzedzające Tour Down Under zaplanowane na 14 stycznia.