Reklama

Reklama

Kolarstwo. Jest nadzieja dla CCC

Jim Ochowicz, menedżer polskiej grupy zawodowej CCC, zapowiedział, że jeszcze przed startem Tour de France powinna być znana nowa nazwa sponsora zespołu. Polska marka obuwnicza wycofuje się z projektu wraz z końcem sezonu.

- Nie wiem, czy tak się stanie, ale jestem optymistą - powiedział Amerykanin na spotkaniu z zagranicznymi mediami. - Biznes przeżywa kryzys, ale oferuje również w takich sytuacjach nowe możliwości. Różne firmy szukają nowych rozwiązań. Kolarstwo jest branżą kojarzoną ze zdrowiem. Na całym świecie mamy boom w rowerowym biznesie i to jest dobre dla sportu i dla mnie kiedy rozmawiam ze sponsorami. Podoba im się historia kolarstwa, to, co daje dla zdrowia, jako doskonały środek transportu. To dobra sytuacja dla kolarstwa i dla nas, którzy chcemy działać w tym sporcie - dodał.

Reklama

Ochowicz jest właścicielem firmy Continuum Sports do której należy licencja CCC. Amerykanin jest najważniejsza osobą w drużynie i od lat decyduje o jej przyszłości. To właśnie z nim Dariusz Miłek, wówczas prezes CCC, podpisał w 2018 roku umowę, gdy ze sponsoringu rezygnowała marka BMC.

Polski biznesmen z Dolnego Śląska z powodu kryzysu ekonomicznego wywołanego pandemią został zmuszony zrezygnować ze sponsorowania grupy zawodowej World Tour. Szuka oszczędności, a wydatki na zespół kolarski na tym poziomie to co najmniej 10 milionów euro rocznie. W marcu zwolnił kilku pracowników grupy, a pensje kolarzy zostały drastycznie obcięte. Grupa pod nazwą polskiej firmy będzie działać do końca roku tylko z powodów zobowiązań finansowych i wizerunkowych.

Dowiedz się więcej na temat: CCC Team | kolarstwo | world tour

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje