Płocczanie mają ze sobą cztery wygrane mecze z rzędu: z Lechią Gdańsk (3:0), Wartą Poznań (4:0), Lechem Poznań (3:1) i Miedzią Legnica (4:1). Podopieczni Pavola Stano prezentują miły dla oka, nastawiony na strzelanie goli, futbol. Wisła Płock zachwyca internautów Atmosfera w klubie jest doskonała i sprzyja wszelkim akcjom marketingowym. Kilka tygodni temu biuro prasowe Wisły promowało zakup koszulek meczowych, parodiując dobrze w Polsce znaną reklamę jednej z platform e-commerce. Tym razem pracownicy płockiego klubu postanowili przygotować wideo, wzorując się na programie "Sensacje XX wieku", którego gospodarzem przez lata był Bogusław Wołoszański. Na oficjalnym koncie Wisły na Twitterze pojawił się film zatytułowany "Sensacje XXI wieku, odc. 141. Wisła Płock liderem Ekstraklasy". Narrator, naśladując redaktora Wołoszańskiego i zachowując militarną terminologię, streszcza pierwsze tygodnie nowego sezonu w wykonaniu piłkarzy z Płocka. Wszystko to zobrazowane jest scenkami odgrywanymi przez pracowników klubu. W niespełna dwie godziny od publikacji film zebrał na Twitterze ponad trzy tysiące polubień i został podany dalej przez przeszło 160 użytkowników. Jakub Żelepień, Interia