Umowa zakłada, że mistrzowie Polski będą reklamować Bet-at-home na koszulkach (w miejscach reklamy Tele-Foniki), a także na banerach reklamowych w centralnej części boiska. Bet-at-home.com jest licencjonowanym koncernem hazardowym z siedzibami w Austrii i na Malcie. Firma w tym roku obchodzi dziesięciolecie powstania. Z roku na rok ma coraz więcej klientów. Na jej stronie jest zarejestrowanych ponad 1,5 mln osób (dane z oficjalnej strony). Bet-at-home było obecna już w gronie partnerów Wisły, teraz jednak zwiększyła swoje zaangażowanie. Właścicielem i zarazem sponsorem generalnym "Białej Gwiazdy" pozostaje Tele-Fonika. Sponsorem głównym klubu z Reymonta jest Salwator, a sponsorem technicznym jest Umbro, które ubiera zawodników Wisły. - Jeszcze nigdy Wisła nie miała takiej sytuacji, by wspierali ją nie tylko sponsor generalny, główny i techniczny, ale także strategiczny - podkreśla Grzegorz Falk, dyrektor marketingu Wisły.