- Suplementacja diety produktami Herbalife to coś dodatkowego do żywienia naszych piłkarzy. Żeby wprowadzić jakikolwiek suplement diety, trzeba wiedzieć, jaką dietę się stosuje. Zamienniki posiłków mogą być dla nas rozwiązaniem w rożnych sytuacjach. Okres przygotowawczy, w którego trakcie są obecnie zawodnicy, wymaga zupełnie innej suplementacji niż w trakcie okresu startowego - powiedziała Barbara Frączek Konsultantka ds. żywienia krakowskiego klubu przyznała, że preferencje smakowe u piłkarzy są różne, ale niektórzy nasi piłkarze bardzo chętnie zamieniają je na produkty Herbalife. Ulubionym produktem Łukasza Garguły jest specjalny shake, który czasami zastępuje mu tradycyjne śniadanie. - Ale zachwalam sobie też batony, które można przegryźć do kawki i izotoniki, które gaszą pragnienie - dodał "Guła". - Jestem bardzo zaszczycony tym, że mogę oficjalnie pochwalić się nową rolą. Zostaliśmy oficjalnym sponsorem odżywczym najbardziej utytułowanego klubu w Polsce. Od samego początku promujemy zdrowe odżywianie u sportowców, bo wiemy, że ma to ogromny wpływ. Pełniąc rolę partnera żywieniowego współpracujemy z największymi klubami na świecie. Cieszę się, że w tym gronie znalazł się polski akcent. Mam nadzieję, że korzyści z tej współpracy będą obopólne - piał z zachwytu Konrad Szałkiewicz, dyrektor Herbalife, który podpisał z krakowskim klubem roczny kontrakt z możliwością przedłużenia umowy o kolejne lata. Amerykańska firma łącznie sponsoruje ponad 50 drużyn i ponad 60 indywidualnych sportowców. Najbardziej znane z nich to FC Barcelona, FC Valencia, Schalke 04 Gelsenkirchen, Spartak Moskwa, Olimpiakos Pireus, Los Angeles Galaxy. Od czwartku do tego elitarnego grona dołączyła "Biała Gwiazda". - Dla mnie jest to niesamowicie ważne, że tak uznana firma będzie pomagała nam w przygotowaniach. To już nie są te czasy, kiedy wystarczała sama woda mineralna - zakończył szkoleniowiec "Białej Gwiazdy".