Wciąż trwają rozmowy w sprawie pozyskania generalnego sponsora przez Wisłę Kraków SA. - Jednak nie jest to kwestia z rodzaju "być albo nie być" klubu - zapewniła Sarapata. - Mogę uspokoić wszystkich kibiców Wisły Kraków. Nie będziemy mieć żadnych problemów z uzyskaniem licencji - powiedziała prezes podczas wtorkowej konferencji prasowej. Podczas spotkania z dziennikarzami krakowski klub ogłosił początek akcji marketingowej "#12bohater". Jej celem jest zebranie poprzez stronę internetową dodatkowych środków finansowych na funkcjonowanie Wisły. Potrwa ona 48 dni. Fani mogą wpłacać dowolne datki, ale także nabywać pamiątki czy gadżety, np. zdjęcie zawodnika z autografem, kubek, szalik, itd. Jeśli zostanie zebranych 300 tys. zł, to jedno spotkanie w tym sezonie wiślacy rozegrają w koszulkach, na których znajdą się imiona i nazwiska fanów, którzy zapłacili określoną kwotę. W przypadku, gdyby było ich bardzo dużo, to część piłkarzy będzie "reklamować" kibiców, których nazwiska zaczynają się od liter a-m, reszta n-ź. Jeśli zostanie zebranych 600 tys. zł, to w trakcie gier wiosennych na stadionie pojawi się reklama zawierająca hasło i grafikę wybraną przez kibiców. - Akcja, którą dziś otwieramy, powstała z inicjatywy kibiców i na ich wyraźne żądanie. To oni prosili, abyśmy wymyślili coś, co pomoże im bezpośrednio wspierać klub - powiedziała Sarapata. W ubiegłym roku klub, który już od jak jakiegoś czasu przeżywa kłopoty finansowe, także poprosił kibiców o wsparcie. Wówczas kulminacją akcji był październikowy mecz, w którym ekstraklasowi piłkarze Wisły pokonali drużynę złożoną z byłych gwiazd krakowskiego zespołu 6-1. W ekipie gwiazd wystąpili m.in.: Marcin Baszczyński, Cleber, Tomasz Frankowski, Kazimierz Kmiecik, Tomasz Kłos, Kamil Kosowski, Radosław Majdan, Radosław Sobolewski, Mirosław Szymkowiak, Marek Zieńczuk czy Maciej Żurawski. Piłkarze Wisły po 16 kolejkach spotkań zajmują w tabeli Ekstraklasy 13. miejsce z dorobkiem 18 punktów. Ekstraklasa: wyniki, tabela, strzelcy, terminarz