Pandemia koronawirusa w drastyczny sposób wpłynęła na <a class="textLink" href="https://top.pl/finanse" title="finanse" target="_blank">finanse</a> klubów sportowych. Drużyny przede wszystkim nie mogą liczyć na wpływy z dnia meczowego, pochodzące między innymi ze sprzedaży biletów, jedzenia oraz klubowych gadżetów. Sprzedaż koszulek, szalików i innych przedmiotów z herbem drużyny w dużej mierze przeniosła się do sieci. O tym, że to doskonały sposób czerpania dochodów świadczy przykład Wisły Kraków. - Nieoficjalne wyniki sprzedaży internetowej Wisły Kraków za 2020 rok były około 3.3 razy wyższe niż w roku 2019. Biorąc pod uwagę, że wciąż jesteśmy przed rewolucją technologiczną, brak meczów i pandemię to super wynik. Brawo fani i team. PS. Będziemy potęgą - napisał współwłaściciel Wisły na Twitterze. Zobacz Sport Interia w nowej odsłonie! <a href="http://www.sport.interia.pl/?utm_source=testlinkow&utm_medium=testlinkow&utm_campaign=testlinkow" target="_blank">Sprawdź!</a> "Biała Gwiazda" przygotowuje się obecnie do wznowienia rozgrywek PKO Ekstraklasy po przerwie zimowej. W sobotę podopieczni Petera Hyballi zremisowali w meczu towarzyskim z MSK Żylina 2-2 (<a href="https://sport.interia.pl/klub-wisla-krakow/news-wisla-krakow-msk-zylina-2-2-w-sparingu,nId,4990726" target="_blank">więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ - kliknij!</a>).' TB <a href="https://wyniki.interia.pl/rozgrywki-L-polska-ekstraklasa,cid,3,sort,I" target="_blank">Ekstraklasa - wyniki, terminarz, tabela, strzelcy</a>