Reklama

Reklama

  • 1 .Lech Poznań (27 pkt.)
  • 2 .Raków Częstochowa (24 pkt.)
  • 3 .Lechia Gdańsk (23 pkt.)
  • 4 .Pogoń Szczecin (22 pkt.)
  • 5 .Śląsk Wrocław (20 pkt.)
  • 6 .Piast Gliwice (17 pkt.)
  • 7 .Cracovia (17 pkt.)
  • 8 .Radomiak (16 pkt.)

Wisła Kraków. Lyoness nowym sponsorem klubu

- Miło mi poinformować, że związaliśmy się trzyletnią umową z firmą Lyoness Polska. Właściwie są to trzy różne umowy. Wspólnie zmierzamy do tego, aby w Wiśle Kraków było jeszcze lepiej - ogłosiła prezes Wisły SA Marzena Sarapata.

Nieoficjalnie wiadomo, że z tytułu kontraktu "Biała Gwiazda" otrzyma 1,4 mln zł rocznie.

Dodatkowych wpływów klub może się spodziewać z programów lojalnościowych, za korzystanie przez kibiców z kart rabatowych ze sklepów wielkopowierzchniowych.

Lyoness pojawi się na rękawku koszulek piłkarskich wiślaków.

- Prowadzimy programy lojalnościowe w 47 krajach świata. W Polsce od 2008 r. Bierze w nim udział ponad 240 tys. uczestników - powiedział Ziemowit Deptuła, prezes Lyoness Polska

W Austrii Lyoness wspiera Rapid Wiedeń, w Czechach - Slavię Praga, a na Słowacji - hokeistów HC Slovana Bratysława. W Polsce firma jest partnerem Legii, Lechii Gdańsk i Lecha Poznań.

Reklama

To drugie podejście Lyonessa do Wisły. Poprzednio nie udało się sfinalizować współpracy, gdyż zarząd Roberta Gaszyńskiego uznał, że współpraca nie jest wystarczająco korzystna.

- Teraz się udało i dużą rolę odegrali kibice. Po zmianie właściciela kibice mają znaczący głos. Niektórzy pisali do nas propozycję, byśmy zostali partnerem Wisły Kraków. To dla nas rzecz cenna - dodał prezes Lyoness.

- Dla nas to wielki zaszczyt współpracować z Wisłą, bez względu na to, jakie miejsce w tabeli zajmuje w tabeli - dodał Rafał Pięta z Lyonessa.

Ponad 8 tys. punktów akceptuje program zwrotu pieniędzy za zakupy, tzw. system cashback.

Od każdych zakupów przez kibica uczestniczącego w programie Lyoness Wisła otrzyma do jednego procenta kwoty zakupów.

- Pierwsza umowa jest czysto sponsorska. Druga to program lojalnościowy, a trzecia jest marketingowa - uściśliła prezes Sarapata.

Z Krakowa Michał Białoński  

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje