Nieoficjalnie wiadomo, że z tytułu kontraktu "Biała Gwiazda" otrzyma 1,4 mln zł rocznie. Dodatkowych wpływów klub może się spodziewać z programów lojalnościowych, za korzystanie przez kibiców z kart rabatowych ze sklepów wielkopowierzchniowych. Lyoness pojawi się na rękawku koszulek piłkarskich wiślaków. - Prowadzimy programy lojalnościowe w 47 krajach świata. W Polsce od 2008 r. Bierze w nim udział ponad 240 tys. uczestników - powiedział Ziemowit Deptuła, prezes Lyoness Polska W Austrii Lyoness wspiera Rapid Wiedeń, w Czechach - Slavię Praga, a na Słowacji - hokeistów HC Slovana Bratysława. W Polsce firma jest partnerem Legii, Lechii Gdańsk i Lecha Poznań. To drugie podejście Lyonessa do Wisły. Poprzednio nie udało się sfinalizować współpracy, gdyż zarząd Roberta Gaszyńskiego uznał, że współpraca nie jest wystarczająco korzystna. - Teraz się udało i dużą rolę odegrali kibice. Po zmianie właściciela kibice mają znaczący głos. Niektórzy pisali do nas propozycję, byśmy zostali partnerem Wisły Kraków. To dla nas rzecz cenna - dodał prezes Lyoness. - Dla nas to wielki zaszczyt współpracować z Wisłą, bez względu na to, jakie miejsce w tabeli zajmuje w tabeli - dodał Rafał Pięta z Lyonessa. Ponad 8 tys. punktów akceptuje program zwrotu pieniędzy za zakupy, tzw. system cashback. Od każdych zakupów przez kibica uczestniczącego w programie Lyoness Wisła otrzyma do jednego procenta kwoty zakupów. - Pierwsza umowa jest czysto sponsorska. Druga to program lojalnościowy, a trzecia jest marketingowa - uściśliła prezes Sarapata. Z Krakowa Michał Białoński