Wisła Kraków zrobiła kolejny milowy krok w swojej ponad stuletniej historii. Po podpisaniu umowy z władzami miasta Krakowa w sprawie użytkowania Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana oraz po wybudowaniu nowoczesnej bazy treningowej "Białej Gwiazdy" w Myślenicach przyszedł czas na związanie się z silnym partnerem marketingowym - firmą UFA Sports. UFA Sports to firma z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w zakresie marketingu sportowego. Agencja współpracuje z największymi podmiotami sportowymi na świecie, w tym z FIFA, Królewskim Hiszpańskim Związkiem Piłki Nożnej (RFEF) oraz kilkoma klubami niemieckiej Bundesligi. Jednocześnie, UFA Sports posiada wieloletnie doświadczenie na polskim rynku sportowym, gdzie reprezentuje Ekstraklasę S.A., Ekstraligę Żużlową, Polski Komitet Olimpijski oraz Rajd Polski. Na mocy nowo zawartej umowy UFA Sports stworzy w Krakowie wyspecjalizowany zespół marketingowy, który będzie pracować wraz z klubem nad komercjalizacją praw marketingowych Wisły Kraków. - Jesteśmy zadowoleni z podjęcia współpracy z tak silnym partnerem marketingowym, jakim jest UFA Sports. Mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że podpisanie umowy pomiędzy dwoma tak mocnymi firmami wieńczy i wzmacnia proces restrukturyzacji klubu oraz wprowadza go w XXI wiek. Umowa, dzięki zwiększonym możliwościom marketingowym, jest gwarancją lepszej i stabilnej finansowo przyszłości Białej Gwiazdy - powiedział tuż po podpisaniu umowy prezes Wisły Kraków Jacek Bednarz. - Jesteśmy dumni z rozpoczęcia współpracy z klubem o tak znakomitej renomie i historii. Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu ogromnej tradycji i wartości Wisły Kraków z marketingowym know-how oraz relacyjnym podejściem do rynku UFA Sports oferta klubu będzie bardzo atrakcyjna dla potencjalnych partnerów - skomentował podjęcie współpracy Nikolaus von Doetinchem, Managing Director UFA Sports Polska.