Akcja nosi nazwę #WszyscyZaŚląskiem i jest wyjściem naprzeciw fanom wrocławskiej ekipy, którzy domagali się, aby na wzór kilku innych klubów mogli kupować wirtualne bilety na mecze ich kochanej drużyny, które z powodu koronawirusa nie mogły się odbyć w terminie. Włodarze zespołu z Dolnego Śląska poszli jednak dalej. - To nie żadna wirtualna wejściówka, ale coś konkretnego. Każdy, kto kupi voucher, będzie mógł później wymienić go na bilet na mecz jeszcze w tym sezonie albo w kolejnym. Kibice byli naszym dużym wsparciem, mieliśmy jedną z najwyższych frekwencji w Ekstraklasie i liczymy, że będzie tak nadal - wyjaśnił Szozda. Jeden voucher kosztuje 19,47 zł i nie jest to przypadkowa cena, bo nawiązuje do roku powstania klubu. Jak zdradził rzecznik, w ciągu pierwszej godziny akcji udało się sprzedać pół tysiąca wejściówek. - Pokazujemy w Śląsku, że wspólne działania są szansą, aby przejść przez ten wymagający dla nas wszystkich czas. Swoje zaangażowanie pokazali już zawodnicy, trenerzy i pracownicy klubu, a teraz dołączyć mogą do nich kibice. Jesteśmy pewni, że tak będzie - dodał Szozda. Śląsk po 26 kolejkach zajmuje czwarte miejsce w tabeli Ekstraklasy. Do prowadzącej Legii Warszawa traci dziewięć punktów. <a href="https://wyniki.interia.pl/rozgrywki-R-polska-ekstraklasa-2019-2020,cid,3" target="_blank">Ekstraklasa: wyniki, strzelcy, tabela</a> marw/ cegl/