Pogoń, do promocji koszulek, wykorzystała szczecińskiego rapera Głowę PMM. Artysta wcielił się w rolę narratora w filmie przygotowanym przez klub. Można zobaczyć go poniżej. Pogoń Szczecin zaprezentowała nowe koszulki Pierwsza koszulka to sprawdzona już klasyka w barwach klubu - bordowym i granatowym. Druga (czyli wyjazdowa) jest natomiast błękitna i odnosi się do wspomnianego dwumeczu Pogoni z Hellasem Werona w 1987 roku. Za mniej niż tydzień "Portowcy" znów zaprezentują się na arenie międzynarodowej. Tym razem ich rywalem nie będą jednak Włosi, a Islandczycy z KR Reyjkavik. Można spodziewać się, że niebieskie trykoty zadebiutują właśnie na północy Europy. Trzeci komplet jest natomiast czarny. W ten sposób klub chce świętować zbliżające się wielkimi krokami oddanie nowego stadionu. Będzie on nosił nazwę "Czarnej Perły". Jakub Żelepień, Interia