Polski klub wraca do pucharów i inspiruje się przeszłością. Widać to… po koszulkach
Pogoń Szczecin zaprezentowała trzy zestawy koszulek na nowy sezon. Kibice szczególnie przyglądają się wyjazdowemu kompletowi – wprost nawiązuje on bowiem do strojów, w których „Portowcy” rywalizowali 35 lat temu w europejskich pucharach.
Pogoń, do promocji koszulek, wykorzystała szczecińskiego rapera Głowę PMM. Artysta wcielił się w rolę narratora w filmie przygotowanym przez klub. Można zobaczyć go poniżej.
Pierwsza koszulka to sprawdzona już klasyka w barwach klubu - bordowym i granatowym. Druga (czyli wyjazdowa) jest natomiast błękitna i odnosi się do wspomnianego dwumeczu Pogoni z Hellasem Werona w 1987 roku.
Za mniej niż tydzień "Portowcy" znów zaprezentują się na arenie międzynarodowej. Tym razem ich rywalem nie będą jednak Włosi, a Islandczycy z KR Reyjkavik. Można spodziewać się, że niebieskie trykoty zadebiutują właśnie na północy Europy.
Trzeci komplet jest natomiast czarny. W ten sposób klub chce świętować zbliżające się wielkimi krokami oddanie nowego stadionu. Będzie on nosił nazwę "Czarnej Perły".
Jakub Żelepień, Interia