Umowa z firmą bukmacherską Fortuna ma obowiązywać minimum przez trzy lata i gwarantować klubowi pięć milionów złotych rocznie plus dodatkowe pięć milionów w wypadku zdobycia mistrzostwa Polski, Pucharu Polski i awansu do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Nowy sponsor pojawi się na frontach koszulek piłkarzy Legii, a kolektura Fortuny ma stanąć także na stadionie. Dotychczasowy główny sponsor na koszulkach - firma ActiveJet (obecny kontrakt z nią wygasa z końcem roku), która płaciła ponad trzy miliony złotych za rok, nie zniknie w ogóle, ale jej logo i nazwa przeniesie się na rękawki. To nie koniec nowych możliwości przed mistrzem Polski. W czerwcu przyszłego roku wygasa umowa sponsorska na nazwę stadionu przy Łazienkowskiej. Pepsi Arena zostanie zamieniona na coś innego, Legia w tym momencie negocjuje z kilkoma podmiotami, to wielkie międzynarodowe firmy. Podopieczni Jana Urbana po zwycięstwie nad Górnikiem Zabrze 2-1 są samodzielnym liderem T-Mobile Ekstraklasy po ośmiu kolejkach. Zobacz wyniki, terminarz i tabelę T-Mobile Ekstraklasy