Saga z pozyskaniem nowego sponsora czy też "partnera premium" przez Lechię Gdańsk była dość długa, miała liczne meandry, najważniejsze że udało się ją doprowadzić do szczęśliwego końca. eToro związało się z gdańskim klubem umową pomimo mocnej konkurencji ze strony Wisły Kraków. Według naszych informacji firma zasili budżet gdańskiego klubu pokaźną sumą. W sezonie 2021/22 logo eToro widnieć z tyłu trykotów meczowych Lechii pod numerami zawodników i z przodu pod logiem sponsora głównego - Energii w z grupy Orlen. W przyszłości niewykluczone, że eToro przejdzie na bardziej eksponowane miejsce na strojach Biało-Zielonych. Prezes zarządu Lechii, Paweł Żelem nie ukrywa zadowolenia z pozyskania nowego partnera: - Bardzo się cieszę, że możemy współpracować z nowym, międzynarodowym sponsorem o takiej randze. Marka eToro jest rozpoznawalna na całym świecie i jest doświadczonym partnerem piłkarskim na najwyższym europejskim poziomie. Jestem dumny z rozpoczęcia naszej współpracy, ponieważ nie tylko świadczy ona o zaangażowaniu eToro w polski rynek, ale także pokazuje wiarę w nas jako klub i przekonanie o naszych przyszłych wspólnych sukcesach na boisku i poza nim. eToro to wiodąca na świecie platforma inwestycji społecznościowych, która oferuje inwestowanie zarówno w akcje i kryptowaluty, jak i w kontrakty CFD na zróżnicowane aktywa bazowe. Firma posiada siedziby na Cyprze, w Izraelu, Wielkiej Brytanii, USA i Australii. W 2020 r. wycena spółki wyniosła 2,4 mld dolarów. Firma eToro od 2007 r. działa na rynku piłkarskim i współpracuje lub współpracowała m.in z klubami angielskimi i niemieckimi oraz francuskimi, jak: AS Monaco, Crystal Palace, Everton, Leicester City i Southampton, West Bromwich Albion, Burnley, Eintracht Frankfurt, FC Augsburg, 1.FC Köln, Hamburger SV, Union Berlin i VfL Wolfsburg. Maciej Słomiński