Reklama

Reklama

  • 1 .Legia Warszawa (29 pkt.)
  • 2 .Raków Częstochowa (28 pkt.)
  • 3 .Pogoń Szczecin (28 pkt.)
  • 4 .Śląsk Wrocław (23 pkt.)
  • 5 .Górnik Zabrze (23 pkt.)
  • 6 .Zagłębie Lubin (22 pkt.)
  • 7 .Jagiellonia Białystok (20 pkt.)
  • 8 .Lechia Gdańsk (19 pkt.)

s. Oliver generalnym sponsorem Lecha Poznań

s.Oliver - międzynarodowa korporacja odzieżowa została Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Dziś w hotelu Sheraton doszło do oficjalnego podpisania umowy. Według naszych informacji niemiecka firma za reklamowanie się na koszulkach "Kolejorza" zapłaci od 3,5 do 4 milionów złotych za sezon.

Międzynarodowa korporacja odzieżowa s.Oliver została oficjalnym Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Logo marki pojawi się na koszulkach zawodników Kolejorza. Podpisana umowa o współpracy będzie obowiązywała do lipca 2012 roku - Jesteśmy dumni z tego, że możemy poprzez sponsoring wspierać jedną z najlepszych drużyn piłkarskich w kraju. Lech Poznań to zespół z wielkim potencjałem - mówi Janusz Botorek, prezes s.Oliver Polska - Siedzibą naszej firmy jest Poznań, co wiąże nas mocno z tym miastem i klubem.

Reklama

- Naszą strategią, którą realizujemy od niemal czterech lat, jest współpraca ze sponsorami, która pozwala nam pozyskać fundusze na wzmacnianie pierwszego zespołu. Cieszymy, że już od dziś Lech Poznań ma nowego Sponsora Generalnego, firmę s.Oliver. Jesteśmy przekonani, że umowa sponsorska przyniesie korzyści obu stronom - mówi Andrzej Kadziński, Prezes Zarządu KKS Lech Poznań.

- Polska to dla s.Oliver ważny rynek - tłumaczy Janusz Botorek - Dzięki zaangażowaniu w sponsoring jednej z najlepszych drużyn w Polsce, spodziewamy się istotnego wzrostu rozpoznawalności naszej marki w kraju. Sponsoring klubu piłkarskiego daje przedsiębiorstwu możliwość prezentowania się w różnorodny sposób.

Już podczas następnego meczu logo s.Oliver będzie ozdabiać koszulki piłkarzy. Ponadto, logotyp będzie eksponowany na całym stadionie: na bandach, na ławkach rezerwowych, na tak zwanych "Cam Carpets" , czyli dywanach obok obydwu bramek, na autobusie drużyny, na wszystkich ważnych materiałach drukowanych klubu oraz na stroju trenerów czy przedstawicieli sztabu medycznego.

s.Oliver od momentu wejścia na rynek w Polsce w 2006 r. kontynuuje swoją precyzyjną strategię ekspansji. W największych miastach Polski otwierane są sklepy flagowe marki. Aktualnie, s.Oliver ma w Polsce 12 własnych sklepów, m.in. w Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. Jeszcze w tym roku zostanie otwarty kolejny salon w Katowicach, planowane są także następne otwarcia - Naszym celem jest obecność, we wszystkich polskich metropoliach - mówi Janusz Botorek.

Firmę s.Oliver założył Bernd Freier w 1969 roku w niemieckim mieście Würzburg. Główna siedziba przedsiębiorstwa do dzisiaj znajduje się we frankońskim Rottendorfie. Obecnie s.Oliver zatrudnia ponad 6.000 pracowników na całym świecie. Sieć sprzedaży s.Oliver to 173 własne sklepy, 400 sklepów franczyzowych, 1.991 tzw. Shop-in-Shops oraz obecność na ponad 2.507 powierzchniach sklepowych. Obrót międzynarodowej grupy s.Oliver wynosi 1,11 miliardów euro (2008 r.). s.Oliver już w przeszłości wspierał, w formie sponsoringu, różne aktywności sportowe. Od 1997 do 2000 r. firma była głównym sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego Borussia Dortmund BVB.

CZYTAJ TAKŻE:

Kolejne miliony wpłyną na konto Lecha

Dowiedz się więcej na temat: firma | sponsoring | korporacja | Lech Poznań | Oliver

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje