Reklama

Reklama

  • 1 .Lech Poznań (18 pkt.)
  • 2 .Śląsk Wrocław (14 pkt.)
  • 3 .Pogoń Szczecin (13 pkt.)
  • 4 .Lechia Gdańsk (13 pkt.)
  • 5 .Zagłębie Lubin (12 pkt.)
  • 6 .Raków Częstochowa (11 pkt.)
  • 7 .Wisła Kraków (11 pkt.)
  • 8 .Wisła Płock (10 pkt.)

Lech Poznań z Lechem, czyli klub z Poznania z wyższym budżetem

Lech Poznań może i jest pasywny na rynku transferowym, za to z podpisywaniem kolejnych umów sponsorskich świetnie daje sobie radę. Marka Lech Pils to trzeci partner klubu ogłoszony w ostatnich dniach.

Wcześniej Lech bowiem ogłosił podpisanie umów sponsorskich z Artbudem i AliExpress, tyle że te dwie firmy zostały sponsorami premium, a to niższy poziom w drabince sponsorskiej. Lech Pils to sponsor główny, drugi od góry pod względem finansowania. Ta współpraca jest zresztą kontynuowana, a pierwsza umowa między Lechem a Lechem Pils została podpisana w 2012 roku. Obecna będzie obowiązywać do czerwca 2023 roku.

Lech Poznań z Lechem Pils

Poza wkładem finansowym Lech Pils współuczestniczy w akcjach kierowanych do kibiców "Kolejorza". Dla klubu najważniejszym i największym wspólnym przedsięwzięciem było "Stawianie Legendy na Stacji Bułgarska", czyli odrestaurowanie i przewiezienie historycznego parowozu Ty51-183 przed poznański stadion. - Teraz wspólnie z marką Lech Pils wchodzimy w stulecie istnienia Kolejorza - mówi na klubowej stronie Lecha Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań. - Bardzo cieszymy się z przedłużenia naszej współpracy, która trwa już prawie dekadę. Marka Lech Pils nadal będzie widoczna na koszulkach meczowych, a jej logotyp będzie się znajdował pod numerem każdego pełnoletniego zawodnika - dodaje Wojciak.

Reklama

Już w piątek meczem z Radomiakiem (początek o godz. 20.30), "Kolejorz" rozpocznie kolejny sezon w PKO Ekstraklasie.

AG

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje