Reklama

Reklama

  • 1 .Lech Poznań (35 pkt.)
  • 2 .Pogoń Szczecin (32 pkt.)
  • 3 .Lechia Gdańsk (30 pkt.)
  • 4 .Raków Częstochowa (29 pkt.)
  • 5 .Radomiak (28 pkt.)
  • 6 .Śląsk Wrocław (24 pkt.)
  • 7 .Wisła Płock (23 pkt.)
  • 8 .Piast Gliwice (21 pkt.)

Euro 2012: Poznań promuje stadion

Promocję stadionu - pierwszej areny w Polsce gotowej na piłkarskie mistrzostwa Europy 2012 rozpoczęło we środę miasto Poznań. Kampania reklamuje obiekt jako miejsce, na którym "już rośnie trawa".

Jak powiedział w środę na konferencji prasowej Borys Fromberg, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta, Poznań poprzez działania reklamowe komunikować będzie nie tylko swoje zaawansowanie w przygotowaniach do turnieju, ale także potencjał samego obiektu.

Promocja odbywać się będzie poprzez reklamy w prasie, w Internecie, a także poprzez... rozdawanie nasion trawy. Kampania ma charakter ogólnopolski, trwać będzie do końca września.

- Koncepcja kampanii reklamowej opiera się na komunikacie "A nam już trawa rośnie. Jesteśmy gotowi na mistrzostwa 2012". Poznań największe wyzwania związane z budową stadionu ma już za sobą - teraz możemy skupić się już tylko na murawie - poinformował Fromberg.

Reklama

Promocja stadionu prowadzona będzie poprzez reklamy w prasie. W jednym z tygodników oprócz nich znajdą się także saszetki z nasionami trawy.

W największych miastach Polski, na 450 bilboardach pojawią się stadionowe plakaty. W Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Sopocie i Wrocławiu pojawią się promocyjne instalacje: piłkarska murawa oznaczona charakterystycznymi liniami boiska i z poznańskim logotypem.

Fromberg poinformował też, że promocja odbywać się będzie także za pośrednictwem sieci internetowej, w tym na oficjalnym profilu miasta na portalu społecznościowym facebook.

Oficjalne otwarcie obiektu odbędzie się 20 września, a uświetni je koncert Stinga.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne