Reklama

Reklama

  • 1 .Legia Warszawa (54 pkt.)
  • 2 .Piast Gliwice (46 pkt.)
  • 3 .Śląsk Wrocław (43 pkt.)
  • 4 .Cracovia (42 pkt.)
  • 5 .Lech Poznań (42 pkt.)
  • 6 .Pogoń Szczecin (41 pkt.)
  • 7 .Lechia Gdańsk (41 pkt.)
  • 8 .Jagiellonia Białystok (40 pkt.)

KGHM nie ma zamiaru rezygnować

KGHM Polska Miedź SA jest ściśle związana z Zagłębiem Lubin, jest jego stuprocentowym właścicielem i nie przewiduję, aby ta firma chciała wycofać się i odsprzedać swoje akcje. Nawet, gdyby drużyna została zdegradowana - uważa prezes klubu Paweł Jeż.

- KGHM Polska Miedź SA jest spółką globalną, giełdową, działającą długofalowo. Decyzje podjęte przed paroma laty o wykupie wszystkich akcji Zagłębia Lubin i zainwestowanie w sport nie są krótkoterminowe - dodał Jeż.

Reklama

Prezes KGHM Zagłębia nie chciał komentować wycofania się Krzysztofa Klickiego ze sponsorowania Korony Kielce.

- Taka jest decyzja właściciela Kolportera i nie pozostaje nic innego jak ją uszanować. Dziwię się jednak sponsorom, którzy zainwestowali w dany klub tak dużo, zbudowali stadion, mieli zamiar długoterminowo wspierać piłkę nożną i nagle się wycofują. W takiej sytuacji należy zadbać o poprawę wizerunku klubu, inaczej nigdy niczego nie osiągniemy - powiedział Jeż.

Podkreślił również ważną rolę społeczną KGHM Zagłębia Lubin w regionie. - Nie posiadamy filharmonii, nie mamy ambicji i możliwości, aby strona kulturalna zapewniła mieszkańcom rozrywkę. KGHM Zagłębie Lubin nie zapewnia tylko górnikowi tego, że po ciężkiej pracy pod ziemią będzie mógł przyjść z rodziną i pokibicować swojemu klubowi, ale to również duża gałąź marketingowa dla spółki-matki - ocenił Jeż.

Zdaje sobie także sprawę z tego, jak trudna droga jest przed władzami klubu, zaznaczając, że cele są jasno postawione.

- Klub ma być wizytówką, ma nadawać prestiż firmie, ma być silnym punktem marketingowym całej grupy KGHM Polska Miedź SA - zakończył Paweł Jeż.

Dowiedz się więcej na temat: miedź | Jeż | Lubin | polska miedź | KGHM Polska Miedź SA

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama