Reklama

Reklama

Stadion w Białymstoku będzie miał sponsora tytularnego? Ogłoszono przetarg

Celem przetargu jest nadanie oficjalnej nazwy, ale też m.in. możliwość stworzenia oficjalnego logo obiektu, oznakowanie go, organizowanie imprez czy wykorzystywanie wizerunku stadionu do celów marketingowych wybranej firmy.

Celem przetargu jest nadanie oficjalnej nazwy, ale też m.in. możliwość stworzenia oficjalnego logo obiektu, oznakowanie go, organizowanie imprez czy wykorzystywanie wizerunku stadionu do celów marketingowych wybranej firmy.

Spółka zarządzająca obiektem poszukuje sponsora tytularnego stadionu miejskiego w Białymstoku, z którego korzystają występujący w ekstraklasie piłkarze Jagiellonii. Zwycięzca przetargu będzie miał prawo do nadania obiektowi oficjalnej nazwy na czas trwania umowy.

We wtorek komunalna spółka "Stadion Miejski" ogłosiła przetarg pisemny z negocjacjami w tej sprawie. Na zgłoszenia od zainteresowanych firm czeka do 21 września.

Stadion oddano do użytku w październiku ubiegłego roku. Jego budowa kosztowała 250 mln zł; obiekt może pomieścić ok. 22 tys. widzów. Jednym ze źródeł finansowania budowy były fundusze unijne z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Oprócz meczów piłkarskich, mogą być tam organizowane m.in. koncerty, konferencje i kongresy.

Reklama

Władze Białegostoku uważają, że nadanie oficjalnej nazwy przyczyni się do lepszej rozpoznawalności obiektu.

Jak napisano w ogłoszeniu przetargowym, jego przedmiotem jest nadanie oficjalnej nazwy, ale też inne prawa sponsora tytularnego m.in. możliwość stworzenia oficjalnego logo obiektu, oznakowanie go, organizowanie imprez czy wykorzystywanie wizerunku stadionu do celów marketingowych wybranej firmy. Szczegółowy katalog ma być ustalony podczas negocjacji.

Przetarg będzie odbywał się w trzech etapach. Pierwszy zakłada zgłoszenie przez firmy chęci udziału w postępowaniu (i na te zgłoszenia spółka czeka do 21 września). Kolejny etap to negocjacje i dopiero po ich zakończeniu zostaną ustalone szczegóły umowy, w tym minimalna wysokość rocznej opłaty. Do trzeciego etapu - złożenia ofert - zostaną zaproszone firmy, które nie zostały wykluczone z postępowania.

Jak przyznają przedstawiciele spółki, trudno teraz określić, ile potrwa cała procedura wyłonienia potencjalnego sponsora. Zależy to przede wszystkim od tego, ile potrwają negocjacje z firmami, które się zgłoszą. 

Reklama

Reklama

Reklama