Kolejny roczny kontrakt został podpisany przed 16 lipca, czyli datą rozegrania przez drużynę pierwszego meczu w tym sezonie. W ostatnią niedzielę zespół Leszka Ojrzyńskiego podjął na swoim stadionie drużynę Śląska Wrocław. W ubiegłym roku, gdy Stena Line debiutowała w roli sponsora "Żółto-niebieskich", przyniosła drużynie szczęście. W tym roku było podobnie - Arka pokonała zespół Śląska 2-0. - Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sport. Cieszymy się, że tak zdolny, liczący się w lidze zespół ma nasze logo na koszulce. Ubiegły rok przyniósł nam wiele pięknych piłkarskich przeżyć. Jesteśmy przekonani, że kolejny wspólny rok Stena Line i Arki Gdynia będzie równie emocjonujący. Gratuluję całej drużynie udanego sezonu i życzę wielu bramek w zbliżających się meczach- mówił Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska. Stena Line to szwedzki operator promowy, który od ponad dwudziestu lat jest zaangażowany w ważne wydarzenia związane z kulturą oraz sportem zarówno lokalnie w Trójmieście, jak i globalnie, w każdym ze swoich portów. Roczna współpraca sponsoringowa z podwójnie ukoronowaną w sezonie 2016/2017 Arką Gdynia okazała się bardzo owocna. Gdynianie na przestrzeni ostatniego roku osiągnęli bardzo wiele, a miniony sezon zapewne przejdzie do historii gdyńskiej piłki nożnej. Grając w koszulkach z logo Stena Line w emocjonującym meczu finałowym Pucharu Polski pokonali Lecha Poznań 2-1. Arka utrzymała się w Ekstraklasie i zdobyła Superpuchar Polski.