Reklama

Reklama

Rekordowe kontrakty reklamowe norweskich narciarzy

Norweska federacja narciarska (NSF) podpisała w maju nowe kontrakty ze sponsorami na miejsca na kombinezonach biegaczy i biegaczek. Reklamy na okres dwóch lat posiadają wartość 110 milionów koron (63 mln złotych).

Dyrektor sportowy reprezentacji Age Skinstad stwierdził, że jest bardzo zadowolony, a jednocześnie zaskoczony wysokością kontraktów, ponieważ jeszcze nigdy nie było tak wysokich wpływów reklamowych, a umowy były zwykle negocjowane co rok.

- Podczas mojej wieloletniej pracy w NSF nigdy nie przeżyłem takiej chwili, kiedy kontrakt podpisywany jest od razu na dwa lata, a kilka z nich na dłużej. W dodatku nie musimy szukać sponsorów, ponieważ to oni stoją w kolejce. Faktem jednak jest, że biegi narciarskie w ostatnich 2-3 sezonach głównie dzięki sukcesom naszych biegaczek stały się wielkim magnesem reklamowym - powiedział Skinstad.

Jak skomentowały norweskie media, popularność mistrzyń olimpijskich i świata Marit Bjoergen i Therese Johaug jest w kraju tak ogromna, że można je nazwać "kurami znoszącymi złote jajka dla NSF".

Zbigniew Kuczyński

Reklama


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje