W środę na konferencji prasowej w Warszawie umowę podpisali wiceprezydent Białegostoku Renata Przygrodzka i prezes spółki superliga Dariusz Szumacher. "Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę, bowiem miasto Białystok było zadowolone z wcześniejszych efektów działań promocyjnych. Tenis stołowy jest doskonałą dyscypliną sportu, rozwijającą wiele umiejętności jak koordynacja ruchowa oraz wymagającą nie tylko ogromnych umiejętności, ale i skupienia psychicznego. Na co dzień jestem kibicem ping-ponga, jeżdżę na zawody z 14-letnim synem. Kiedyś z nim wygrywałam, teraz górą jest moje dziecko" - powiedziała Przygrodzka. Marka Wschodzący Białystok poprzednio pojawiła się w ekstraklasie mężczyzn w rundzie rewanżowej sezonu 2010/2011. "Chcemy jak najszybciej przebić się z naszą dyscypliną do kibiców. Z każdej kolejki jeden mecz pokazywany jest na żywo w telewizji Orange Sport, a trzy-cztery kolejne będą dostępne dla fanów w internecie" - przyznał Szumacher. Nazwa i logo promującej stolicę Podlasia marki "Wschodzący Białystok" (charakterystyczny kontur połówki żółto-czerwonego słońca) pojawią się m.in. na koszulkach zawodników i na polach gry oraz płotkach je otaczających we wszystkich dziesięciu halach, w których rozgrywane są mecze elity tenisistów stołowych. Do końca fazy zasadniczej obecnego sezonu pozostały dwie kolejki. W tabeli prowadzi Bogoria Grodzisk Mazowiecki przez ZKS Drzonków. Oba kluby mają zapewniony udział w play off. Blisko awansu do strefy medalowej są też Condohotels Morliny Ostróda i SPAR AZS Politechnika Rzeszów. Runda pucharowa rozpocznie się w połowie maja.