W poniedziałek ze sponsorowania Woodsa wycofała się ogromna firma doradczo-ubezpieczeniowa Accenture, która towarzyszyła sportowcowi przez ostatnie sześć lat. "Na naszą decyzję wpłynęły wydarzenia z ostatnich dwóch tygodni" - można przeczytać w oświadczeniu. Natomiast firma Gillete ogłosiła przerwanie współpracy z golfistą. Podobnie może być z Nike, który póki co twardo stoi za sportowcem. Wcześniej z Woodsem rozstał się producent napojów energetycznych Gatorade wycofując z rynku napój firmowany imieniem golfisty: Gatorade Tiger Focus. Firma telekomunikacyjna AT&T póki co zastanawia się nad dalszą współpracą z Amerykaninem. Podobnie zresztą EA Sports, której Woods jest twarzą jednej z gier komputerowych. Ze względu na kryzys gospodarczy, kilka tygodni temu General Motors zrezygnował z reklamowania przez golfistę samochodów marki Buick. Woods zarabiał rocznie na kontraktach reklamowych 100 milionów dolarów. Jednak ponad dwa tygodnie temu wybuchł skandal po tym jak sportowiec rozbił swój samochód na drzewie na podwórku sąsiada. Był to efekt kłótni małżeńskiej. Wkrótce po tym w mediach pojawiały się kolejne kobiety podające się za kochanki popularnego sportowca. Wkrótce od sportowca wyprowadziła się żona. 33-letni Woods jest liderem światowego rankingu golfistów. Wygrał do tej pory 14 turniejów wielkoszlemowych. Zawodowcem jest od 1996 roku, a od 2002 roku uchodzi za najlepiej zarabiającego zawodnika na świecie. W październiku magazyn Forbes poinformował, że został pierwszym miliarderem wśród sportowców.