Szachowe zagadki dla każdego Szachy to jedna z najstarszych i najbardziej szanowanych gier planszowych, a Jakub Seemann, mistrz świata juniorów do lat 16, udowadnia, że potrafi o niej mówić w naprawdę interesujący sposób: od ciekawostek o ogromnej liczbie możliwych otwarć (aż 319 miliardów!), po interesujące historie o najkrótszych i najdłuższych partiach. Jednak najważniejszym aspektem nowej kampanii Banku Pekao S.A. są przygotowane przez Jakuba krótkie, ale wymagające zagadki szachowe, które każdy może spróbować rozwiązać. Misja? Zachęcenie młodych ludzi do rozwijania strategicznego myślenia i sprawdzenia swoich umiejętności na szachownicy. Tradycja z nowoczesnością Kampania Banku Pekao S.A. "Jak nie teraz, to kiedy zrobisz swój pierwszy ruch?" rozpoczęła się 3 czerwca. Ma łączyć tradycyjne wartości szachowe z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi - prowadzona jest na profilach banku za pośrednictwem Instagrama i Facebooka. Zgrabne łączenie tradycji z nowoczesnością i dynamicznym rozwojem to także zadanie, które każdego dnia stawia przed sobą Bank Pekao S.A. Nowy wymiar e-sportu Zdecydowanie warto spróbować swoich sił w tych wyzwaniach, niezależnie od tego, czy szachy to nasza pasja, czy stawiamy na szachownicy pierwsze ruchy. Umiejętności nie mają znaczenia, zadania zostały przygotowane w taki sposób, by stanowiły świetną rozrywkę dla każdego. Filmy wideo z udziałem młodego mistrza szachowego są inspirowane popularnymi vlogami z YouTube, gdzie ekran często jest podzielony na sceny z gry i samego vlogera. Ta innowacyjna inicjatywa, łącząca świat e-sportu z klasycznymi szachami, jest pierwszą tego typu kampanią wśród banków. W końcu Bank Pekao S.A. to instytucja otwarta na nowoczesne trendy i wspierająca młodych w realizacji ich pasji. Niepowtarzalna okazja do konsultacji z mistrzem Wyzwania szachowe można podejmować, odwiedzając profile banku w mediach społecznościowych, na Facebooku i Instagramie (facebook.com/bankpekaosa i instagram.com/bankpekaosa). Co tydzień pojawiają się nowe zadania, opracowane i komentowane przez Seemanna. To doskonała okazja, aby rozwijać swoje umiejętności strategicznego myślenia, taktyki i kalkulacji, a przede wszystkim - skonsultować się z ekspertem, który pozostawia uczestnikom zabawy cenne wskazówki. Nauka strategicznego myślenia Hasło kampanii "Jak nie teraz, to kiedy zrobisz swój pierwszy ruch?" niesie ze sobą głębsze przesłanie. Zachęca nie tylko do udziału w szachowych wyzwaniach, ale także do podjęcia ważnych kroków w dorosłym życiu, takich jak otwarcie pierwszego konta w banku, rozpoczęcie oszczędzania czy planowanie dużych wydatków. Bank Pekao S.A. pokazuje, jak odpowiedzialnie i strategicznie poruszać się w świecie finansów. Jeśli zaczniemy się tego uczyć od najmłodszych lat, zarządzanie swoimi finansami stanie się fascynującą przygodą.