Fundacja Kochasz Dopilnuj zainicjowała kolejną akcję, której celem tym razem jest profilaktyka dbania o męskie zdrowie. Plakaty z hasłem #badajajka w listopadzie z pewnością będą przyciągały wzrok. Ich głównymi bohaterami są sportowcy oraz osoby, którym sport jest bardzo bliski. Akcja profilaktyki raka jąder oraz raka prostaty ma jest związana z akcją "Movember". To kampania, która zapoczątkowana została w Australii. Jej symbolem stały się wąsy. Jej głównym celem jest podniesienia świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn. Aby akcja przyniosła oczekiwany skutek, jej inicjatorzy zdecydowali się na zaangażowanie mężczyzn powszechnie znanych w Polsce. Tym samym na plakatach pojawili się miedzy innymi: Artur Boruc, Artur Szpilka, Paweł Korzeniowski, Adam Kszczot i Paweł Zagumny. Zdjęcia będące efektem sesji zdjęciowej przedstawiają zaangażowanych ambasadorów, którzy wskazują na problem wstydliwy dla wielu mężczyzn. Chcą uświadamiać, że wczesne wykrycie raka jąder lub raka prostaty to szansa na całkowite wyleczenie. AB