2022 rok na długo zotanie zapamiętany przez Igę Świątek. Polscy kibice mieli wiele powodów do radości. Nasza najlepsza tenisistka w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wygrała aż osiem turniejów rangi WTA, w tym dwa wielkoszlemowe- Rolanda Garrosa i US Open. Warto podkreślić również jej znakomitą passę trzydziestu siedmiu zwycięstw z rzędu. Od początku kwietnia jest na czele światowego rankingu. Jej przewaga nad rywalkami robi wrażenie. Sukcesy poszły w parze z popularnością. Kilka dni temu Iga została uznana najlepszym sportowcem Polski 2022 roku w 88. plebiscycie "Przeglądu Sportowego". Z osiągnięć Raszynianki cieszy się również jej sponsor. Firma PZU pochwaliła się danymi płynącymi ze współpracy z 21-latką. Mocne słowa Amerykanina pod adresem Igi Świątek! "Jest w tym jak Djoković" Udany rok dla Światek i jej sponsora. Znamy wyniki współpracy Sportsmenka rozpoczęła współpracę z grupą PZU na początku 2021 roku. Firma badawczo-konsultingowa Sponsoring Insight oszacowała, że ekwiwalent reklamowy tenisistki wyniósł 2 mln zł (za 2021 rok). Już wtedy mówiło się o bardzo dobrym rezultacie. Jak się okazało, to był dopiero początek. Miniony rok przyniósł znaczny wzrost. Dla uściślenia, ekwiwalent reklamowy to wskaźnik, który pokazuje, ile pieniędzy trzeba wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. Już za kilka dni w Melbourne rozpocznie się słynny Australian Open. Wielkoszlemowy turniej cieszy się ogromnym zainteresowanemu kibiców i zagranicznych mediów. W gronie głównych faworytek do wygrania całej imprezy znajduje się Iga Światek. Hubert Hurkacz poprawi swój wynik w Australian Open? Poznał swoją drabinkę