"Współpraca ubezpieczyciela z tenisistką przerosła jego oczekiwania. W pierwszym roku trzyletniej umowy przyniosła dla PZU ponad 40 mln zł ekwiwalentu reklamowego" - możemy przeczytać w "Pulsie Biznesu". Iga Świątek przyniosła sponsorom milionowe zyski W dzienniku możemy przeczytać, że w przypadku Igi Świątek wartość ekwiwalentu reklamowego dla firmy ubezpieczeniowej wyniosła dokładnie 42 miliony złotych! To ogromne pieniądze, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że to sport indywidualny, a na sukces pracuje tylko jedna osoba.Czytaj także: Eksperta o Idze Świątek. "Takiej rzeczy jeszcze nie widziałam""To wskaźnik efektywności kontraktu oznaczający koszt reklamy, który marka musiałaby ponieść, by zaistnieć w mediach w takim stopniu, jaki zapewnił jej sponsoring" - wyjaśnia "Puls Biznesu".A już niebawem kolejne emocje związane z występami Polki na korcie. Iga Świątek będzie miała intensywny początek roku. Po próbie obrony tytułu w Adelajdzie, polska tenisistka wystąpi w turnieju WTA w Sydney. To będzie bezpośrednie przygotowanie do wielkoszlemowego Australian Open.