"Liberty Media" zakupiło prawa do F1 w styczniu za 6,4 mld funtów. Firma ma nadzieję, że nowy logotyp przyciągnie do serii nowych fanów, a przed telewizory nowych widzów. - Stary logotyp był ikoną naszego sportu, nowy nie jest - powiedział Hamilton po zajęciu drugiego miejsca w stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. - Wyobraźcie sobie, że Ferrari zmienia swój logotyp - dodał. Zmiana logo nie spodobała się również Valtteriemu Bottasowi i Sebastianowi Vettelowi, którzy nie kryli przywiązania do starej wersji. - Ten nowy jest szokujący - powiedział z kolei Toto Wolff, szef Mercedesa. A jak zmianę tłumaczył przedstawiciel "Liberty Media" Sean Bratches? - Nasza nowa tożsamość marki symbolizuje szerszą transformację, która ma miejsce w Formule 1. Chcemy zwiększyć atrakcyjność tego sportu, przyciągnąć nowych widzów i zbudować silniejsze więzi z obecnymi fanami. Dlatego postanowiliśmy stworzyć logotyp, który uchwyci prędkość i emocje na szczycie sportów motorowych i będzie początkiem nowej ery Formuły 1 - podkreślił Bratches. BR