Stajnia z Grove jest jedyną w stawce, której kierowcy jeszcze nie zdobyli punktów w tym sezonie. Kubica i George Russell ścigają się między sobą, bo osiągi FW42 nie pozwalają na nawiązanie walki z rywalami. Nic nie wskazuje na to, żeby sytuacja uległa zmianie w Austrii. "Tor jest jednym z najwyżej położonych w kalendarzu F1. Gładka powierzchnia i wysokie krawężniki sprawiają, że to będzie duże wyzwanie dla opon, hamulców oraz zespołów napędowych. Układ toru, z trzema długimi prostymi i tylko dziewięcioma zakrętami, pozwala na szybką jazdę" - powiedział starszy inżynierów wyścigowy Williamsa Dave Robson cytowany na stronie zespołu."Podobnie jak we Francji, Pirelli przygotowało trzy komplety opon i należy spodziewać się podobnej strategii, jak na Paul Ricard. Od ostatniego wyścigu upłynęło mało czasu, więc samochody niewiele się zmienią. W piątek skoncentrujemy się na tym, żeby zebrać jak najwięcej danych dotyczących opon" - dodał. Najnowsze wiadomości o Robercie Kubicy! "Lubię ścigać się w Austrii. Jest to krótki tor, który może wygląda na prosty, ale tak nie jest. W pierwszej części tor ma długą prostą z trudnym "złamaniem" i krótkimi zakrętami. Druga część to dwa szybkie zakręty w lewo, a ostatni zakręt jest bardzo trudny. Wyjeżdża się w "ciemno" na dużej prędkości. Krótki odstęp czasu między wyścigami to intensywny okres dla zespołów. Ogólnie rzecz biorąc, jest to miły tor dla jazdy, zwłaszcza z jego zielonym otoczeniem" - stwierdził Robert Kubica."Na tym torze zdobyłem pole position i wygrałem, zarówno w GP3, jak i w F2. Mam więc dobre wspomnienia. Spodziewam się, że to będzie dla nas trudny czas, ale zamierzam skupić się na maksymalnym wykorzystaniu pakietu" - mówił George Russell. RK Program Grand Prix Austrii: 28.06 (piątek)11.00 pierwszy trening15.00 drugi trening29.06 (sobota)12.00 trzeci trening15.00 kwalifikacje30.06 (niedziela)15.10 wyścig