Materiał zawiera linki partnerów reklamowych. Formuła 1: Grand Prix Brazylii 2022. O której godzinie wyścig w niedzielę? Wyścig F1 o GP Brazylii w Sao Paulo 2022 rozpocznie się w niedzielę 13 listopada, o godzinie 19.00. Kierowcy już po raz 50. rywalizować będą o Grand Prix Brazylii. Dotychczas najwięcej zwycięstw zanotował Alain Prost - sześć. Po cztery zwycięstwa odnieśli natomiast Michael Schumacher oraz Carlos Reutemann. Z aktualnie jeżdżących zawodników po dwa triumfy w Grand Prix Brazylii mają Lewis Hamilton i Sebastian Vettel, a jedną wygraną zanotował Max Verstappen. W poprzednim sezonie wyścig F1 o GP Brazylii wygrał Lewis Hamilton. Brytyjczyk wyprzedził wówczas Maxa Verstappena i Valtteriego Bottasa. W 2021 roku do mety dojechało osiemnastu kierowców, a wyścigu nie ukończyli jedynie Daniel Ricciardo oraz Lance Stroll. A jak będzie tym razem? Do zakończenia sezonu 2022 w F1 wraz z Grand Prix Brazylii w Sao Paulo pozostały dwa wyścigi (za tydzień zmagania w Abu Zabi). Wiadomo, że drugie z rzędu mistrzostwo wywalczy Max Verstappen (Red Bull), który ma obecnie 416 punktów. Drugi w klasyfikacji generalnej jest Sergio Perez (także Red Bull) z dorobkiem 280 punktów, a trzeci Charles Leclerc (Ferrari) i ma na koncie 275 "oczek". To właśnie między tymi dwoma ostatnimi zawodnikami rozstrzygnie się, kto wywalczy drugie miejsce w mistrzostwach, a kto trzecie, gdyż pozostali zawodnicy mają już za duże straty punktowe. Bolid Michaela Schumachera najdroższym w historii Formuły 1 F1: GP Brazylii. Gdzie oglądać wyścig w niedzielę w tv i online live stream? (transmisja) Wyścig F1 o GP Brazylii można oglądać w niedzielę w tv na kanale Eleven Sports 1. Grand Prix Brazylii w Sao Paulo w Formule 1 można obejrzeć dzisiaj także online live stream na Polsat Box Go oraz na elevensports.pl. Początek transmisji z wyścigu o GP Brazylii od godziny 18.55. Relacja i wyniki na sport.interia.pl. Skrót wyścigu o Grand Prix Brazylii w poniedziałek 14 listopada od godziny 23.00 w telewizji na kanale Polsat Sport oraz w Internecie na Polsat Box Go. Materiał zawierał linki partnerów reklamowych.