Transmitowany w niedzielny poranek (20 stycznia, od 4.50) pojedynek bokserski Andrzeja Gołoty z Amerykaninem Mike'em Mollo cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem Polaków. Przed telewizorami nastawionymi na Dwójkę zasiadło prawie 1,6 mln sympatyków sportu. Udziały w rynku widowni wyniosły 84,2 proc. (dane TNS OBOP). Oznacza to, że zwycięską walkę naszego najbardziej znanego pięściarza obejrzały 84 spośród 100 osób mających w tym czasie włączony telewizor. W grupie młodych widzów walka Andrzeja Gołoty zainteresowała 630 tys. osób (udziały 78,9 proc.). Dużą widownię zgromadziła także powtórka pojedynku A. Gołota - M. Mollo o 9.05 w TVP2 - 1 933 tys. osób (udziały 27,2 proc.). W grupie widzów 16-49 956 tys. osób (udziały 31 proc.).