Jeszcze niedawno szef stajni Matchroom Boxing oczekiwał sprzedaży za oceanem tego pojedynku na poziomie niespełna pół miliona wykupień płatnych subskrypcji. Obecnie jednak, po pojedynku "Brązowego Bombardiera" z Tysonem Furym, jest przekonany, że wynik byłby znacznie lepszy.- Gdyby doszło do tej walki we wrześniu ubiegłego roku, sprzedaż oscylowałaby w okolicach 300-400 tysięcy pakietów. Teraz z pewnością przekroczyłaby milion. Nie zawsze zgadzamy się z działaniami obozu Wildera, ale jego ostatnie występy zwiększyły zainteresowanie jego walką z AJ-em - przyznał Hearn.W swoim kolejnym występie Deontay Wilder da prawdopodobnie Tysonowi Fury'emu szansę rewanżu za remis z grudnia ubiegłego roku. Joshua zaś w czerwcu w Nowym Jorku ma zawalczyć z Jarrellem Millerem. Hearn wierzy jednak, że pojedynki te będą tylko przystankami, by doprowadzić w niedalekiej przyszłości do starcia, na które czeka cały bokserski świat.- Modlę się, by Fury nie wygrał rewanżu (z Deontay'em Wilderem - przyp.red), bo w ten sposób zabije jego walkę z Joshuą. Z naszej perspektywy znacznie lepiej, by to Wilder odniósł zwycięstwo, szczególnie że teraz AJ będzie w czerwcu boksował w Ameryce z Millerem. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to poprzednia oferta opiewająca na 50 milionów dolarów będzie wyglądać jak orzeszki ziemne - dodał brytyjski promotor.