Zmiana wyglądu koszulki na wybrane mecze nie jest normą wśród klubów piłkarskich. Barcelona korzysta jednak z takiej możliwość, odkąd jej sponsorem jest Spotify. Zgodnie z umową zawartą z platformą muzyczną, na wybranych meczach na koszulkach piłkarzy z Katalonii może pojawiać się logo wybranego artysty. Rosalia na koszulkach Barcelony w meczu z Realem Madryt? Podczas poprzedniego ligowego spotkania z Realem Madryt na koszulkach Barcelony znalazła się sowa, czyli logo kanadyjskiego artysty Drake’a, który bił rekordy w serwisie Spotify. Podczas najbliższego El Clasico Spotify znów chce skorzystać ze swoich możliwości promocyjnych i tym razem na trykotach Katalończyków ma się pojawić katalońska piosenkarska Rosalia. Taką informację podał Sport, a według tego serwisu okazjonalna koszulka Barcelony miałaby wyglądać tak: Klub nie odniósł się do tych doniesień, ale według nieoficjalnych wiadomości ostateczna decyzja na temat trykotów na El Clasico powinna zostać ogłoszona dzisiaj. Szlagier FC Barcelona - Real Madryt odbędzie się w kolejną niedzielę na Spotify Camp Nou (godz. 21). W tabeli Katalończycy mają już dziewięć punktów przewagi nad mistrzami Hiszpanii i w razie zwycięstwa w El Clasico mogą już kompletnie odebrać "Królewskim" nadzieje na obronę tytułu. Ważne spotkanie rozegrane zostanie również 5 kwietnia, gdy Barcelona podejmuje Real w rewanżowym spotkaniu półfinału Pucharu Króla (pierwszy mecz Katalończycy wygrali 1-0). W tym sezonie największe hiszpańskie kluby grały ze sobą już trzykrotnie: jesienią w lidze górą był Real, za to Barcelona wygrała finał Superpucharu Hiszpanii oraz pierwszy półfinałowy mecz Pucharu Króla. PJ