Koszulka Barcelony to jedno z bardziej pożądanych miejsc dla reklamodawców w świecie sportu. Wszystko dlatego, że przez lata Katalończycy nie wykorzystywali jej marketingowo, tylko najcenniejsze miejsce reklamowe oddawali organizacjom charytatywnym. Barcelona. Pierwsza taka zmiana w historii Od tego sezonu na koszulkach Barcelony reklamuje się jednak platforma streamingowa Spotify, a umowa została podpisana na cztery lata. Okazuje się, że w kontrakcie znajdują się zapisy, które pozwalają zmieniać logo znajdujące się na przodzie koszulki i dojdzie do tego właśnie przed niedzielnym meczem z Realem Madryt. Wielkie wyróżnienie dla Lewandowskiego! Zaskoczenie? Jak poinformowała Barcelona, na rozgrzewkę przed El Clasico Katalończycy wyjdą z... sową, która jest symbolem rapera Drake’a. 36-letni kanadyjski artysta zdobył cztery nagrody Grammy i jako pierwszy na Spotify przekroczył 50 miliardów odtworzeń. Ważne gole Lewandowskiego. Znów jest na szczycie! - Nasza współpraca ze Spotify wykracza poza zwykłą umowę handlową. Jak wielokrotnie podkreślaliśmy, jest to relacja strategiczna, dzięki której staramy się połączyć dwa światy, które mogą wzbudzać emocje, a mianowicie muzykę i piłkę nożną. Ta inicjatywa jest kolejnym przykładem naszej innowacyjnej współpracy. Po raz pierwszy w naszej historii zastępujemy nazwisko naszego głównego partnera na przodzie koszulki cenionym na całym świecie artystą - podkreśla Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu FC Barcelona Real Madryt - FC Barcelona. Gdzie i kiedy oglądać mecz? Po ośmiu kolejkach La Liga liderem tabeli jest FC Barcelona, która ma 22 punkty. Tyle samo uzbierał Real Madryt, ale ma gorszy bilans bramkowy. Spotkanie Real Madryt - FC Barcelona w niedzielę o godz. 16.15. Transmisja w Eleven Sports, relacja na Sport.Interia.pl. PJ