Na temat piłki nożnej w 2017 roku odnotowano 996 tys. informacji w internecie, social media, prasie, radiu i telewizji. Największy udział w tej liczbie miały serwisy społecznościowe - 751 tys. wpisów i komentarzy, co stanowiło 75 proc. przekazu. O drugim w zestawieniu tenisie ukazało się 618 tys. publikacji, z czego 192 tys. pochodziło z social media. Publikacje z radia i telewizji przeważały nad informacjami z prasy - 15,7 tys. do 14,6 tys. Podobna sytuacja wystąpiła tylko w przypadku skoków narciarskich. Ponad pół miliona informacji zebrały mieszane sztuki walki. Udział materiałów z mediów społecznościowych w przypadku tej dyscypliny był znaczący - aż 90 proc. (459 tys.), choć jeszcze większą przewagę doniesień z social media odnotowano w przypadku e-sportu - 92 proc. W serwisach internetowych na temat MMA ukazało 46,5 tys. publikacji, a 3,5 tys. w prasie. Najrzadziej o tej dyscyplinie wspominano w radiu i telewizji - 2 tys. materiałów. Tuż za podium uplasowała się siatkówka z wynikiem 547 tys. doniesień medialnych. W pierwszej dziesiątce znalazły się ponadto: koszykówka (316 tys.), boks (285 tys.), skoki narciarskie (211 tys.), żużel (200 tys.), e-sport (196 tys.) i kolarstwo (147 tys.). Sezonowość sportu w mediach widać najwyraźniej w skokach narciarskich. W przypadku tej dyscypliny okresami najwyższej medialności były miesiące kończące sezon 2016/2017, a dokładnie styczeń i marzec oraz początek sezonu 2017/2018, czyli listopad. Zainteresowanie mediów tenisem wiązało się z występami polskich zawodników w styczniu (Australian Open), marcu (ATP World Tour Masters 1000 w Miami) i lipcu (Wimbledon 2017). Z kolei najwięcej doniesień na temat MMA przyniósł maj 2017, co było wynikiem historycznej gali KSW, która odbyła się na Stadionie Narodowym. Zapoznaj się z pozostałymi raportami dla mediów "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie. www.psmm.plwww.twitter.com/PSMMonitoringwww.facebook.com/PSMMonitoring