Prezentacje drużyny Włókniarza przez lata uchodziły za najbardziej efektowne w kraju. Prezes Michał Świącik dobrze rozumiał, że efektowne show zorganizowane bezpośrednio przed rozpoczęciem sezonu w niesamowity sposób rozbudza apetyty kibiców na sportową rywalizację. Do klasyki przeszły koncerty gwiazd muzyki wieńczące owe eventy, przed sezonem 2019 częstochowian zabawiał nawet Zenek Martyniuk z zespołu Akcent. Zeszłoroczna prezentacja była jedną z ostatnich imprez zorganizowanych w Polsce przed lock-downem. W tym roku rządowe obostrzenia uniemożliwiły już jednak wyprawienie tak hucznego wydarzenia. Postanowiono jednak nie odwoływać tego bądź co bądź sportowego święta. Wszystko odbyło się w sieci. Za realizację techniczną odpowiedzialna była dobrze znana kibicom telewizja internetowa SabmarTV, która w ostatnich dniach nawiązała współpracę ze stacją telewizyjną Motowizja. Prowadzeniem gali zajęło się 3 uznanych konferansjerów: Tomasz Lorek, Ireneusz Bielennik oraz Piotr Wieszczyk. Całe wydarzenie obserwowało w mediach społecznościowych i na YouTube obserwowało aż 2 tysiące kibiców. Na koniec - zamiast tradycyjnego koncertu - fani otrzymali godny zamiennik. Ulubieńcy z toru mogli odpowiadać na nadesłane przez kibiców pytania. Spora część miłośników Włókniarza przyznała, że taki układ spodobał im się nawet bardziej niż występy disco-polo. Zobacz Sport Interia w nowej odsłonie! Sprawdź