"Awansowaliśmy do kolarskiej Ligi Mistrzów, ale nie spoczęliśmy na laurach. W tym roku zmieniamy wszystkie elementy" - powiedział w "Przeglądzie Sportowym" Czesław Lang, główny organizator imprezy. Przede wszystkim zmieniła się nagroda dla zwycięzcy. Zamiast pandy firma FIAT ufundowała nowy produkt cromę. Zmieniło się także logo wyścigu. To nowe jest bardziej nowoczesne. Pętla ma oznaczać oczywiście trasę wyścigu. Imprezę zabezpieczać będzie 3000 osób. "Trasę objeżdżamy już rok przed startem, tuż po zakończeniu poprzedniej edycji. Ustalamy z miejscowymi władzami, co trzeba zrobić - jak zabezpieczyć, jak oznakować. Zresztą w każdej bocznej uliczce czy dróżce zawsze stoi strażak bądź policjant. Przed wyścigiem natomiast jedzie pilot, a także wóz policyjny. Nie ma mowy, żeby pomylić trasę, tak jak to miało miejsce kilka dni temu w Eneco Benelux Tour" - tłumaczy Lang. W tym roku zmieni się także ponad 50 elementów scenografii: będą nowe bramy - na starcie, mecie i na premiach, podium, balony. Wyścig odbędzie się w dniach od 12 do 18 września, a INTERIA.PL jest jego patronem medialnym.