Reklama

Reklama

Zarzuty za reklamowanie firmy bukmacherskiej podczas PŚ w skokach

Zarzut niedozwolonej reklamy francuskiej firmy bukmacherskiej podczas styczniowego Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, postawiła prokuratura przedstawicielowi szwajcarskiej firmy, która zleciła i wprowadziła reklamę.

Podejrzany odmówił składania wyjaśnień i nie przyznał się do zarzucanego czynu. Prokurator nie wyklucza, że zarzuty usłyszą kolejne osoby.

Francuska firma bukmacherska prowadząca działalność hazardową w internecie, była jednym ze sponsorów konkursów w Zakopanem. Podczas zawodów logo tej firmy widniało m.in. na koszulkach startowych zawodników.

Od 1 stycznia b.r. obowiązuje nowa ustawa, która zabrania firmom z branży hazardowej, w tym bukmacherskim działającym w internecie i zarejestrowanych za granicą, sponsorowania zawodów sportowych w Polsce i reklamowania tego typu działalności podczas imprez.

Reklama

Za złamanie ustawy o grach hazardowych grozi grzywna w wysokości nawet 720 stawek dziennych, przy czym stawka dzienna wynosić może od 43 zł do 17 tys. zł. W przypadku reklamy firmy bukmacherskiej podczas skoków narciarskich kara ta może wynieść do 3 mln zł. O jej wysokości decyduje sąd.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje