Złota medalistka zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver na dystansie 10 kilometrów stylem dowolnymi i mistrzyni świata w sprincie drużynowym znana jest ze swojego uśmiechu pokazującego zdrowe, śnieżnobiałe zęby. Dla światowego koncernu tym razem liczył się jednak przede wszystkim radosny wyraz twarzy narciarski. Kalla została ambasadorem marki w Szwecji, a w innych krajach skandynawskich kontrakty już wcześniej otrzymały sportsmenki znane z tego, że są wiecznie uśmiechnięte. W Danii jest to tenisistka Caroline Wozniacki, w Finlandii łyżwiarka figurowa Laura Lepistoe, a w Norwegii płotkarka Christina Vukicevic. Slogan reklamy nowych szczoteczek brzmi: "czy jesteś gotowy na zwycięski uśmiech?" "Nasze badania wykazały, że dla nabywców naszych produktów nie same zęby wielkiej i lubianej gwiazdy są najważniejsze, lecz jej osobowość, a zwłaszcza uśmiech. Charlotte jest wiecznie uśmiechnięta i tym samym 'ludzka'. Przenosi na innych swoją radość, pewność siebie oraz, co najważniejsze, zwycięski instynkt. Jej uśmiech jest dla nas bardzo dużo warty" - powiedziała dyrektor Public Relations producenta szczoteczek Cecilia Kocken.