Prowokująca i nietypowa reklama obiegła niedawno świat mediów społecznościowych. Brytyjska marka Agent Provocateur nagrała klip i wykonała sesję zdjęciową z udziałem kilku sportsmenek. Kobiety na bieżni lub ściance wspinaczkowej nie występują jednak w tradycyjnych strojach sportowych, ale na sobie mają jedynie bardzo kobiecą bieliznę, podkreślającą ich kobiece wdzięki. Kampania nosi nazwę "Gramy, aby wygrać", a niedawno na Instagramie pojawił się film promocyjny. "Uwierzcie w siebie. Grając, aby wgrywać" - napisano. Video zaś zostało opatrzone podpisem: "ambicja się zmienia. W ciele i w umyśle. Ogień, który cię napędza i podnosi poprzeczkę, jest jak nigdy wcześniej". W kampanii udział wzięła między innymi gimnastyczka Georgia-Mae Fenton, Sasha DiGiulian, uprawiająca wspinaczkę oraz kanadyjska lekkoatletka specjalizująca się w skoku o tyczce - Alysha Newman. "Jako kobieta i sportowiec przełamuję bariery przez całe życie, a kampania" Play To Win "pozwoliła mi pokazać inną stronę piękna bycia kobietą!" - pisze jedna ze sportsmenek. "Jak nie teraz, to kiedy" - dodała inna kobieta. Niektóre zdjęcia i filmowe ujęcia są naprawdę odważne.