Drugi był wicemistrz Europy z 2009 roku Michał Sołowow (Ford Fiesta S2000), tracąc do zwycięzcy 1.12,3. Kubica, który zwyciężył w klasie A6, wyprzedził w klasyfikacji generalnej kilku kierowców dysponujących nowocześniejszymi i bardziej zaawansowanymi technologicznie samochodami S2000, które mają napędzane cztery koła, podczas gdy Renault Clio S1600, Polaka jest tylko przednionapędowe. Kubica, który start w rajdzie traktował treningowo, wygrał 3 z 14 odcinków specjalnych. Trasa prowadziły fragmentami po drogach najstarszego na świecie rajdu Monte Carlo. Na piątej pozycji uplasował się Maciej Oleksowicz (Ford Fiesta S2000), ze stratą 7.37,3, a na siódmej Szymon Ruta (Peugeot 207 S2000) - strata 8.06,3. W klasyfikacji generalnej rajdowych ME liderem jest Włoch Luca Rossetti (Fiat Punto Abarth S2000), który w imprezie nie startował, gdyż tytuł mistrzowski zapewnił sobie już wcześniej. Ostatnią w sezonie 2010 rundą mistrzostw Europy będzie szwajcarski rajd International du Valais, w dniach 28-30 października. Czołówka 45. rajdu Antibes Cote d'Azur: 1. Luca Betti (Włochy/Peugeot 207 S2000) 3:02.51,6 2. Michał Sołowow (Polska/Ford Fiesta S2000) strata 1.12,3 3. Robert Kubica (Polska/Renault Clio S1600) 2.35,3 (1. w A6) 4. Antonin Tlustak (Czechy/Skoda Fabia S2000) 7.21,4 5. Maciej Oleksowicz (Polska/Ford Fiesta S2000) 7.37,3 6. Franck Lions (Francja/Mitsubishi Lancer Evo IX) 7.39,6 7. Szymon Ruta (Polska/Peugeot 207 S2000) 8.06,3 Klasyfikacja generalna ME: 1. Luca Rossetti 149, 2. Antonin Tlustak (Czechy/Skoda Fabia S2000) 117, 3. Sołowow 102, 4. Betti 102, 5. Oleksowicz 91, 6. Jan Kopecky (Czechy/Skoda Fabia S2000) 82,... 9. Ruta 60.