- Nasze problemy w czasie kwalifikacji na Monzy z silnikami dotyczyły zaworów, przez co nie będziemy mogli użyć ponownie tych silników - tłumaczy Mario Theissen. - Do końca sezonu pozostał nam jeden nowy silnik dla każdego kierowcy - dodaje Niemiec. Co zatem jeśli zajdzie potrzeba dwukrotnej wymiany silników? - Będziemy zmuszeni użyć dziewiątego silnika i pogodzić się z karą przewidzianą za ten ruch, czyli przesunięciem na 10. linię startową - tłumaczy Theissen. W przyszłym tygodniu F1 zawita do Singapuru. Zdaniem Willy Rampfa, szefa inżynierów w teamie, BMW Sauber przystąpi do Grand Prix z kolejnymi zmianami: - Przyjedziemy do Singapuru z daleko idącymi usprawnieniami. Pod względem aerodynamiki, będziemy mieć nowy przedni spojler, głębiej wcięte sidepody i zmodyfikowane tyle skrzydło - wylicza Rampf.