- Rozmowy w tej sprawie trwały ponad pół roku. Zostaliśmy jednym z Top Sponsors Interu Mediolan - powiedział Placek. Podkrakowski Oknoplast znalazł się wśród takich firm jak: Volvo, włoski operator komórkowy TIM i szwajcarska firma energetyczna SuisseGas oraz region Trentino. Zaznaczył, że szerzej o kontrakcie, który ma obowiązywać do końca przyszłego sezonu, będzie mówił podczas oficjalnej konferencji prasowej 2 lutego w Warszawie. Nazwa i logo polskiej firmy znajdzie się na m.in. stadionie San Siro i oficjalnej stronie internetowej klubu. Nie będzie go na koszulkach, bowiem tytuł oficjalnego sponsora należy do Pirelli. - To jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie, poza tym mam do niego osobisty sentyment, bo od dziecka jestem jego kibicem - wyjaśnił Placek. Dodał, że Włochy są dla Oknoplastu największym zagranicznym rynkiem eksportowym.