W Centrum Targowym w Lipsku zostało dziś otworzone specjalne miasteczko, w którym niczym na targach prezentują się miasta MŚ 2006. Dwanaście dużych stoisk, przy każdym kilka hostess oraz cała masa materiałów dla dziennikarzy. Wszyscy uśmiechnięci zapraszają do Niemiec. - Liczymy na Polaków, że zjawią się u nas. Chcemy, aby Polska reprezentacja grała w Berlinie, w końcu będziecie mieli blisko, a my zapewnimy wam wspaniałą gościnę - czarował Frank, który bywa często w Polsce. Również przedstawiciele innych miast zapraszają do siebie, w końcu hasło "Świat w gościach u przyjaciół" obowiązuje. - Niech pan napisze w INTERIA.PL, że Hanower to najlepsze miasto dla polskich kibiców. My wami się zaopiekujemy najlepiej - zapraszała Daniela, która na co dzień pracuje w agencji artystycznej. Swoje stanowiska rozłożyli również oficjalni sponsorzy MŚ, którzy wymyślają najrozmaitsze konkursy i akcje promocyjne, aby przyciągnąć zwiedzających. Chyba najlepszym pomysłem dysponuje MasterCard, który zaprasza do zrobienia zdjęcia z Juergenem Klinsmannem oraz słynnym Pele. Dobrze prezentują się również linie lotnicze Fly Emirates, które zapraszają poczucia wspaniałego klimatu podróży w ekskluzywnym fotelu pierwszej klasy. Całe miasteczko nazwane "Infotainment Village" możecie zobaczyć w galerii zdjęć. Andrzej Łukaszewicz, Lipsk Zobacz GALERIĘ ZDJĘĆ