Reklama

Reklama

Nago z tyczką po sponsora

Francuski tyczkarz Romain Mesnil, wicemistrz świata z 2007 r. z Osaki, postanowił w oryginalny sposób zwrócić na siebie uwagę sponsorów. Rozebrał się do naga i z tyczką biegał po ulicach Paryża.

Film wideo, umieszczony w internecie, ma mu pomóc w zawarciu nowej umowy sponsorskiej. 31-letni tyczkarz nie odnowił umowy z firmą Nike, która wygasła w ubiegłym roku.

- To wszystko z powodów finansowych, kryzysu - tłumaczył swą oryginalna metodę pozyskiwania sponsora. Mesnil pokazał się nago z tyczką, biegnąc uczęszczanymi przez turystów miejscami stolicy Francji, m. in. ulicami Montmartre i deptakiem nad Sekwaną.

Mesnil ma też nadzieje, że uda mu się zebrać fundusze na cele charytatywne. Wideo przedstawiające nagusa z tyczką spełniło swe zadanie, bowiem zainteresowano się jego kłopotami finansowymi. Wiadomości o nagim tyczkarzu, poszukującym sponsora, pojawiły się w programach informacyjnych telewizji francuskiej i brytyjskiej.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama