Notowania CSC wzrosły po tym, jak startujący w jego barwach Hiszpan Carlos Sastre wygrał najbardziej morderczy z wszystkich Pro Tourów - Tour de France. W ten sposób zapowiedzi Czesława Langa i jego ludzi, że 65. TdP będzie wyjątkowy, sprawdzają się. Ludzie Langa - szef marketingu Adam Siluta i dyrektor sportowy Lech Piasecki - objeżdżają całą Polskę i prezentują wyścig. Trasa wyścigu dookoła Polski jest już dokładnie oznakowana. Wszyscy kierowcy spotykają już na swej drodze czerwone strzałki z napisami TdP. Na sporządzenie ich zużyto hektolitry czerwonej, antypoślizgowej farby. Informacje o Tourze można spotkać nawet w pociągach Intercity. TdP jest obecny na biletach, plakatach i wydawnictwach Intercity. To wszystko w ślad za tym, że PKP Intercity został oficjalnym partnerem 65. Tour de Pologne. Firma została także sponsorem specjalnej premii 80-lecia Tour de Pologne, która rozegrana zostanie na trasie IV etapu w Parczewie. 9 września w specjalnym wagonie na trasie Warszawa Kraków Warszawa odbędzie się konferencja prasowa przed 65. Tour de Pologne.