W grupie komercyjnej 16-49 mecze Polek oglądał średnio co trzeci widz (30,86% dane AGB NMR), a wśród wszystkich widzów 28,8%. Największą widownię zgromadziło spotkanie z Bułgarią, które na obu antenach oglądało ponad 4,7 mln widzów (33,37% w 16-49). Niewiele mniej przyciągnął mecz o brązowy medal z Niemkami (4,6 mln - 37,92 w 16-49). Świetny cały turniej w wykonaniu Polek, zakończyły się rekordowym wynikiem oglądalności Polsatu Sport. Kanał w ostatnim tygodniu z udziałem 2,10% w grupie komercyjnej 16-49 (1,94% w grupie 4+, dane AGB NMR) uplasowała się na 8 miejscu za czterema głównymi stacjami oraz TV4 TVP, Info i TVN7, ale przed TVN24 i Pulsem. Był to najlepszy tygodniowy wynik kanału w historii.