Reklama

Reklama

Kolarstwo lepsze od piłki

65. Tour de Pologne okazał się sukcesem nie tylko sportowym, ale również marketingowym. Tak dobrej oglądalności wyścig nie miał nigdy w historii.

Skumulowana widownia wszystkich programów, gdzie pojawiły się ekspozycje TdP, wyniosła we wrześniu ponad 160 milionów, wynika z badań przeprowadzonych przez Pentagon Research na podstawie własnego monitoringu oraz danych TNS OBOP oraz AGB Nielsen Media Research.

W ostatnim czasie, jedynie w 2002 roku ta wartość była zbliżona, wyniosła 145 milionów, potem było już gorzej (prawie 107, 94, 99, prawie 83 i prawie 88).

Zainteresowaniu wyścigiem w telewizji paradoksalnie mogła zwiększyć pogoda, która w tym roku była niezbyt sprzyjająca do śledzenia kolarzy na żywo. - Frekwencja na trasie była bardzo dobra - mówi jednak Adam Siluta, dyrektor marketingu TdP. - Tym bardziej rekordowe wyniki oglądalności nas cieszą - dodał.

Reklama

Głównie dzięki temu wyścigowi kolarstwo szosowe znalazło się we wrześniu na pierwszym miejscu w rankingu dyscyplin według wartości wyeksponowanych marek wyprzedzając piłkę nożną, Formułę 1, siatkówkę męską czy żużel.

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama